متن آهنگ آرامش(بهنام صفوی)
تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:اس,ام,اس,ترانه,متن,آهنگ,جوک,جدید,قدیم,په,نه,په,همه,چی,چیزی,که میخوای, | 17:24 | نویسنده : Mikhak

چشات آرامشی داره/که تو چشمای هیچکی نیست/میدونم که توی قلبت/به جز من جای هیچکی نیست/چشات آرامشی داره/که دورم میکنه از غم/یه احساسی بهم میگه/دارم عاشق میشم کم کم/تو با چشمای آرومت/بهم خوشبختی بخشیدی/خودت خوبی و خوبی رو/داری یاد منم میدی/تو با لبخند شیرینت/بهم عشق و نشون دادی/تو رویای تو بودم که/واسه من دست تکون دادی/از بس تو خوبی میخوام/باشی تو کل رویاهام/تا جون بگیرم باتو/باشی امید فرداها/از بس تو خوبی میخوام/باشی تو کل رویاهام/تا جون بگیرم باتو/باشی امید فرداها/چشات آرامشی داره/که پابند نگات میشم/ببین تو بازی چشمات/دوباره کیش و مات میشم/بمون و زندگیمو با/نگاهت آسمونی کن/بمون و عاشق من باش/بمون و مهربونی کن/تو با چشمای آرومت/بهم خوشبختی بخشیدی/خودت خوبی و خوبی رو/داری یاد منم میدی/تو با لبخند شیرینت/بهم عشق و نشون دادی/تو رویای تو بودم که/واسه من دست تکون دادی/از بس تو خوبی میخوام/باشی تو کل رویاهام/تا جون بگیرم باتو/باشی امید فرداها/از بس تو خوبی میخوام/باشی تو کل رویاهام/تا جون بگیرم باتو/باشی امید فرداها/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: