متن آهنگ اتاق تاریک(احسان تهرانچی)
تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 13:6 | نویسنده : Mikhak

تو سکوت این اتاق بی چراغ/پرم از خاطره ی صدای تو/توی ظلمتش میشه باز نفس کشید/هنوزم با عطر لحظه های تو/هنوزم خیالت به وقت غروب/تورو دعوت میکنه به این اتاق/به یادت میگم که آرزوم شده/که تو برگردی مثل یه معجزه یه اتفاق/قلم نوشتنم ساکته وقتی که چشمام/با اشکاش تورو هر لحظه تو یادم میکشه/دلخوشیم شده فقط توهم خیال تو/وقتی میری بی نبودت لحظه هامو میکشه/هوووووو درررررررره /من دارم بدون تو/هر روزمو با لمس عکسای تو سر میکنم/وقت بی تو بودنم رو با خودم/به اجبار دوباره باور میکنم/نمیدونم که چطور آروم بشم/تا که قلبم کمی باتو بد بشه/فکر نمیکنم که تو دنیای تو/کسی عاشق تو تا این حد بشه/تو تلاطم غرور تورو کم دارم هنوزم/تا که دلواپسی هام سمت تو وارونه بشه/میدونم حقی ندارم که دلتنگ تو باشم/اما باز نذار که قلبم بیتو دیوونه بشه/هوووووووهووو درررررررره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: