متن آهنگ عشق محض(احسان تهرانچی)
تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 12:57 | نویسنده : Mikhak

به هوای خونه برگرد/هنوزم چشم انتظارم/اینقدر تنها میمونم/تا بیای یه روز کنارم/تا بیای یه روز کنارم/من که احساستو دیدم/تو دلت اینجا اسیره/سخته بی من توی غربت/گریه چشماتو بگیره/گریه چشماتو بگیره/اما اشتباهت اینه/غرق دریای غروری/گاهی بهترین دلیلی/گاهی راه بی عبوری/من ولی عوض نمیشم/حتی واسه ی یه لحظه/همه احساسمو دیدی/که فقط یه عشق محضه/بیا برگرد تا تموم شه/بشکن این سد غرورو/من هنوزم تورو میخوام/حتی راه بی عبورو/حتی راه بی عبورو/شک نکن به حال و روزم/آره من تنهام هنوزم/تو که مغروری و رفتی/اما عاشقم هنوزم/اما عاشقم هنوزم/باورت نمیشه اما/سر این قصه درازه/اونیکه عاشقه باید/با غرورتم بسازه/شک نکن به حال وروزم/آره من تنهام هنوزم/تو که مغروری و رفتی/اما عاشقم هنوزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: